Wednesday, May 13, 2009

无言

纳闷中....
读着朋友的旧部落格
发觉原来他还蛮幽默的
读着的时候我也会莫明其妙的笑出来

但是,心情很快变化起来
真的很讨厌你
可不可以别再打给我??
总容易影响我
我只想与你回到过去朋友的关系
以前不珍惜,现在也来不及拥有
把爱情看得很重的我,认为我还可以再和你一起吗??

而,现在的他
多久没有恋爱的感觉了
人家说,在一起久了就变成习惯了
但是,我不喜欢
朋友总觉得我很幸福
但是,真的吗??

很多人都说,巨蟹座是最专一,最顾家
真的吗??
我不觉得!!!
见仁见智吧!!!

不明白!!不明白我自己!!
心情不好,第一个想告诉的人不是他
而是朋友
不晓得为什么
朋友懂的,总比他多
应该是自己的问题吧
总爱把他和以前比较
结果,吵架收场

是时候问问自己
该不该??

4 comments:

~EvELyN PinG~ said...

Hey my dear friend, are you ok?? although ping probably not a good friend of urs, but just remember whenever you are really down, no one to sms or talk to..You can always find ping~ haha i am probably too far, but if u need ping, i'll be here...

♥Berry_Grace♥ said...

[ping] feel so touch u know?? no no.. u r such a good fren to me.... feel glad tat i know u oso thru vyen them....
im feel so warm!!!! warm from my heart!! REALLY!!!!!!
thanks alot alot....

~EvELyN PinG~ said...

haha~~ ping is also glad to know u.... ^.^ i guess it's all "yuan Fen" :P Gambate ya!!! anyway hope to see u when ping come back...

♥Berry_Grace♥ said...

yayaya... dis cal fate... so happy tat i can know u..
yayaya.. when u bak muz hang out 2geter wif kam they all.. hehe