Wednesday, February 10, 2010

迁就? 讨厌!!

若要人像我,除非两个我

这句话,蛮有道理吧?
在这个世界上
没有两个百分百相似的人
两个人在一起
需要互相迁就,互相忍让

有多少人可以做到?
我自认我自己很难
脾气也不好
但是,最近我真的开始慢慢的改变
可能我的要求对他来说
很过分吧!!

别的我都能慢慢的接受
唯独吸烟
我是真的很想很想接受
但是,对不起
不可能

好几次我都想说服自己
好几次告诉自己别再为这件事
再和你吵
好难好难!!!!
讨厌答应了的却做不到
讨厌发明香烟的人
@#%&(&#$^@#$@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

casey113 said...

哈哈~对于这个问题,
我只能说,只要他不在我面前吸烟,我就无所谓。 =P
看开点啦~哈哈哈~

♥Berry_Grace♥ said...

假如他在你背后吸得很凶也无所谓??

covey said...

dear ar...as long as he dint smoke in front of you then still not enough? at least he still care about you!! if not?? smoke jiao smoke lar...still care so much??
right??

covey said...

dear, he dint smoke in front of you still not enough? this mean at least he still care about you, if not smoke jiao smoke lor, still care so much mier??
think another way round ok?? take care :)

covey said...

haha...just now when i send the first1 i though sending failed!! delete the comment if you dont like!! haha... :p